Csapatparancsnokoknak

IT

IT support - milyen ügyben, kit, hol keress?

Általánosságban ha bármi szövetségi informatikai megoldással kapcsolatban problémád, ötleted, kérdésed, igényed lenne, a legjobb, ha a nemrég indult Ügyintézés felületen jelzed. Aktívan monitorozzuk és kezeljük az ide beérkező megkereséseket, igyekszünk 1-2 napon belül megválaszolni a kérdéseket; önkéntes IT segítőink kapacitásának függvényében. A felületre ECSET felhasználóval lehet belépni, így az egyes ügyek indításánál nem szükséges a saját adataidat külön újra megadni ahhoz, hogy be tudjunk azonosítani.

Google Workspace - mit hogyan használj?

A Google Workspace (korábbi nevén G Suite, még korábban Google Apps: cserkesz.hu felhasználói fiókok és kapcsolódó szolgáltatások) leírását és felhasználási irányelveit az ECSET Google Workspace szolgáltatások oldalán találjátok. Javasoljuk, hogy ha még nem lenne, igényeljetek ilyen fiókot, és ezt a csapatotok többi vezetője számára is ajánljátok. Így a cserkészmunkához kapcsolódó leveleitek, dokumentumaitok egy kimondottan erre szánt fiókban kezelhetőek.

Mit tud az ECSET, ami cspk-ként hasznos?

Az ECSET-et valószínűleg nem kell túlzottan bemutatni a csapatparancsnokoknak, az alapvető funkcióit, mint a tagok nyilvántartása, jelentések, táborozási engedélykérések leadása alighanem ismerős. De ha már idáig olvastad ezeket az adatokat, pár talán kevésbé ismert funkciót megemlítenénk:

Mit tud a VIRUL, ami cspk-ként hasznos?

A Virul rendszerrel alighanem már találkoztatok, ha vettetek részt kerületi vagy országos küldöttgyűlésen. De nem csak küldöttgyűlések és országos testületek, hanem csapatok is használhatják a rendszert a hivatalos döntéshozás (pl. csapatvezetőség, felnőtt tagi gyűlés) adminisztrációjának egyszerűsítéséhez, ülés nélküli döntéshozatalhoz, távszavazáshoz. A rendszer használatával kapcsolatban javasoljuk az oldal Gyakran ismételt kérdések szekcióját.